Arkadaşlar Bebeğim 3 bucuk aylık ve meme mama gidiyorum.İlk aylarda Mamajoo nun biberonundan memnun kaldım .2 aylık olduktan sonra Philips Avent kullanmaya başladım.Philips Aventin sanki akış hızı yeni doğana uygun değildi genzine kaçtı bebeğimin.Sizler kaçıncı aydasınız ve hangi biberonları kullanıyorsunuz,memnun kaldıklarınız?