Bebeğim 50 günlük, normalde de 5-10 dk emen bir bebek doğdu doğalı. Ama dünden beri en fazla 2-3 dk emiyor ve kriz geçiriyor göğsümde asla emmiyor reddediliyor emzik için ağlıyor emziği verince sakinleşiyor ama derin uykuya dalamıyor emzik ağızından düşünce çığlık çığlığa ağlıyor.kucağıma alıp ninni falan söyleyince bazen rahatlıyor biraz ama yine de emmiyor. 2-3 saate bezini açtığımda hep çiş oluyor ama yine de çok tedirginim doymuyor diye. Doktora götürdük hiçbir sorun yok dedi gazdan dolayı öyle ataklar olabiliyor dedi. Bugünde kadar da gazdan ememediği oldu ama bu çok başka, onlar da kendini zorlayıp emiyordu yine de bunde resmen emmemek için çırpınıyor istemiyor. Arkadaşım o halini görünce süt alerjisine benziyor onda da böyle oluyor istersen bi 2 hafta diyet yap bi değişiklik var mı bak dedi. Ya da diyorum bi atak haftası falan da o yüzden mi böyle. Bu zamanlarda başına böyle bir şey gelen var mı nolur yardım edin