merhaba kızlar. doğum yapalı 3 gün oldu. yaklaşık 2 hafta önce kovid geçirdim ama çok hafif. ilk iki gün halsizlik sonrası burun tıkanıklığı ve koku kaybı. başka bir şikayetim olmadı. kovid olduğumu bilmeden kan vermiştim crp yüksek çıkmıştı. bugün de bebeğin topuk kanı sarılık vb. tahlilleri vardı. crp si yüksek çıktı. üst sınır 5 ise bebekte 9 şeklinde. ateşi yok emmesi güzel uyuyor bi sıkıntısı yok. ama kovidten sonra başına böyle bir şey gelen var mı?