CeylininAnnesii ezgi1607 kelin ilacı olsa başına sürermiş 😅 kucağımdan indirip yerine koyduğum an açıyor gözlerini
Asl90 ezgi1607 14 aylık oğlum hala aynı 😂 hep nefret etti uyumaktan doktora sordum 1,5 yaştan sonra düzene girer bu durumlar dedi sabırla bekliyorum.
Alpaslaninannesi23 ezgi1607 Ahh tamda ben artık ayaklarım tutmuyor psikolojik olarak çöktüm🤦🏻♀️ özellikle gündüz uykuları çok zorluyor beni
Ecmelozge Benim kızım da öyleydi. Deli gibi uykusu gelene kadar bekledim. Sonra ayakta sallayınca bebekler sersemlermiş ya bende yavaş yavaş sallamaya başladım sersemlemesin diye valla işe yaradı.
ogretmen61 Farklı yöntemle uyutmayı deneyin sallanmaya alıştığı için sersemliyor deniyor, kendi kendine uyumayı öğrenirse böyle bir sorununuz kalmaz hepiniz huzurlu uyursunuz 🥰
Damlalala Asl90 ay lütfen unutmayın düzene girdiği an bana yazın bana da hep 1 yaşından sonra değişçeködiyolar aralıkta 1 yaş olucaz bakalım bekliyorum 😂
mavibahar1 ezgi1607 bebekler 3 aylığa kadar yenidoğan ve 4. Ay da da uyku gerilemesi var. 5. Ay da da en erken uyku eğitimi verebilirsiniz. Derin uyumamasının sebebi de nonrem uykusu yapıyor olması. 5. Ayda rem uykusunu öğrenir daha uzun aynı bizim gibi uyur. 2 aylık daha çok küçük 😊 o yüzden 15 dk. Uykular onu uzun süre idare eder.