Turuncuhayaller Kızlar covid aşısı olmadım olmayı düşünüyorum yan etkileri çok kötü çevremden gördüm biri grip oldu birinin kolu çok ağrıyo banada başka bi etki yaparım acaba alerji yaparmı oğluma 1.dozu olsam en azından belki sonra 2.ciyi olurum
susunbebekuyuyo Turuncuhayaller ben bebeğim doğduğu hafta ilkini 38 günlüklen diğerini oldum hiç bir sıkıntı yan etki olmadı çok hafif kol ağrısı dışında