Egeanul Ağlama nöbetlerine giriyor gece uyurken uykusunda. Yaklaşık 1 haftadır böyle. Her uyanması ağlayarak oluyor gün içinde de. Hiç böyle olmuyordu. Nasıl yeneceğiz bilmiyorum
yuhibu1920 Egeanul bizde de aynı durum var doktorumuz 4 yaşına kadar devam eder dedi. En geç 1 yaşında odanı ayırman gerekiyordu dedi bana. şuan 16 aylık acilen odamı ayirmam gerektirdiği söyledi. Ne yazık ki herhangi bir tedavisi yok 😞
yuhibu1920 Egeanul anladım canım ne yazık ki bir çözümü yokmuş ben de çok araştırdım 😞 tez zamanda geçer insallah