Emineg35
her yemege pekmez olmaz da, her yemege vanilya da olmaz ki.
yillardir vanilya özütü kullanirim ama acikcasi cocugun birseyine damlatmak hic aklima gelmedi.
cok yogun bir kokusu oluyor, koca keke 2 damla damlatiliyor, cocuk seyine karistirmayi bilemedim. pekmez bana da daha saglikli gorundu