Kızım 9 aylık oldu sayılır , son 20 gündür hiç birşey yemiyor , yemekleri ağızında tutmaya başladı devam sütünü sadece sabah uyanınca içiyor başkada içmiyor. Diş hiç çıkarmadı diş etleride şiş gibi durmuyor. Devam sütünü kaşıkla vermeyide denedim onu bile ağızında tutuyor sanki kilo verdi kafayı yiyicem . Yaşayan tavsiyesi olan var mı ?