Busenurkrhsn Kızlar 40 çıkınca herkes üstümden bi yük kalktı diyp sizler de yaşadınızmı bu durumu. Şuan 29 günlük oldu bebeğim hala ara ara sıkıntılar basıyo beni eşim hep yanımda olsun istiyorum siz nasılsınız
ikizlerinannesi2985 Busenurkrhsn aksine daha zor aslında. Çünkü 40 ı çıkarana kadar sürekli uyuyorlar ama 40 ından sonra uyanıklık süresi uzuyor ama siz duruma alışmış oluyorsunuz. Yoksa 40 ından sonra rahatlarsın diyeni hiç duymadım😬
ZmrNsa09 Busenurkrhsn psikolojik olarak rahatlarsn canm biraz lohusa sendromu berbat bisey bide bebege alisrsn iyice tabi eskisi kadar uyumaz ve gaz sorunu biraz daha artabilir
Motheruykusuz24 Fenty benim bebeğim gece çok söyleniyor kesintisiz uyumuyor 40ı çıkınca en azından gece dinlenme fırsatı bulur muyuz?