Oykueylul sakin kalmaya çalışın 2 yaa sendromu da yaşıyor olabilir benim de 34 aylık ve 36 günlük kızlarım var ilk zamanlar alışması zor olur sonuçta bebek dün yoktu bugün var anlamaya çalışıyor , anne babayı paylaşmak istemediği dönemdeler çocuğun tepkileri normal. Benim kızım da ne zaman emzirsem saçma saçma hareketler yapıyor kucağıma atlıyor cisim geldi deyip sürekli yerimden kaldırıyor vs. Sakin kalmak lazım