Merhaba güzel anneler…💐
1 yaşına yeni girmiş bir oğlum var..Doğduğundan beri ayakta sallayarak uyutuyoruz.Desteksiz uyuduğu çok nadirdir çok uykusu olur o an yatıramazsam onu öyle yerde uyur nadiren. Ama bu iş o büyüdükçe zor olmaya başladı ayaklarım dayanmıyor artık. Şimdiye kadar aynı odada yatıyorduk,1 haftadır benek odası takımı aldık artık kendi odasında uyuyor. Gece beslenmesini de bir türlü kesemedim bazen ağlayınca emziğini verip tekrar uykuya dalmasını sağlıyorum basen uyuyor ama bazen de ısrarla ağlayıp mama istiyor öyle olunca da mama vermek zorunda kalıyorum. Hem desteksiz uyumasını istiyorum hem de gece beslenmesini kesmek.Tecrübeleri anneler yardım edebilir mi ?