Arkadaşlar 8 buçuk aylık bi bebeğim var. Yaklaşık 15 20 gündür ek gıda konusunda aşırı sıkıntı yaşıyoruz. Ondan öncesinde yine çok iştahlı olmasa da yiyordu ama son zamanlarda hiçbir şey yediremiyorum. İnanın denemediğin tarif kalmadı asla ağzını açmıyor zorla versem tükürüyor ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım. Sürekli emmek istiyor ama artık süt onun ihtiyacı olan her şeyi karşılayamaz. Benim gibi bir süreç yaşayan tavsiyeleri olan varsa çok sevinirim.