Deletedmom44 Oyku-Arden ısıtıp mayalanyanda var kaynatıp yapanda tercih senın ikisinide denedim oluyor 😀
Oyku-Arden Elloska Evet düşeceğini biliyorum, ama kendim kaynatmadığım sürece zararlı bakterilerin gitmemiş olmasından korkuyorum :/
Oyku-Arden Deletedmom44 Ya evet tutacağını düşünüyorum, makinede yapıcam zaten. Ama ben bakteriler vs besin değeri olayından dolayı kararsız kaldım. Kaynatsam besin değeri düşecek, kaynatmasam içim rahat etmeyecek 😀
Annesi23 Oyku-Arden ısıtıp mayalıyorum kaynatmak çokta iyi bişey değil zaten pişmiş sütü kaynatmayın tekrar
Oyku-Arden Annesi23 Ya bi yanım öyle diyor, bi yanım da zararlı bakteriler ölmüş müdür diye içimi kemiriyor.