Hanımlar geçen ayın 14 de pozitiftim kendimi izole ettim çok şükür geçti. Ama dün oğlum ateşlendi sonuç pozitif eşimde naneli olabilir ben yine test verdin gidip 90 gün olmayınca temaslı bile saymıyorlar ama benim boğaz ağrım ve göğüste ağrım var yine… pozitif çıkarsam sağlık bakanlığı evimin önünde davul çalsın tey tey tey diye bu ne ya 1 aydır ev korona yuvası gibi oldu