Kbrozmn Merhabalar bestiron damla kullanıyoruz sabah 7 akşam 7 damla. Kontrole gittik 6.ayda doktorumuz artık 600lük olana geçebilirsin dedi. Sizler kaçlık kullanıyorsunuz?