Havvakck seni anlıyorum canım neler hissettiğini! Benim kızım 3200 doğdu ama 6. Aydan sonra hiç kilo alamamaya başladı. Meğer iki nadir hastalığı varmış ve vücut onlarla savaşmak için büyümeyi durdurmuş! Biz birini 32 aylıkken ( juvenil idiopatik artrit-tedavisi yok), birini de 41 aylıkken (hirschsprung hastalığı-yeni ameliyat oldu kurtuldu) öğrendik! 16 aylıkken falan kızıma maşallah kaç aylık derlerdi 16 dediğimde aaa yazık derdi insanlar. 9 aylık falan görünüyordu! Şuanda 3,5 -4 yaş gibi ama 2,5 sanıyorlar! Sıkmayın canınızı bende çok ağladım zamanında bunun için ama sonradan bıraktım! Sizinde kalbi delik diyorsunuz! Bu ciddi bir sorun! Tabiki gelişimi Normal seyrinde devam edemez! Herkes bunu bilmiyor ama siz biliyorsunuz. O yüzden takılmayın insanların dediklerine! Bir söz var çok seviyorum☺️ Canı içinde ya! ☺️ Çok şükür ☺️ Cimnastiğe gidiyor kızım, sınıfın boy olarak en küçüğü (kendine en yakın çocukla arasında en az 10 cm var) parkurların yanında karınca gibi kalıyor ama dev gibi yapıyor o parkurları… öğretmeni neden milli olmasın ki Elif çok iyi diyor!
👋🏻