Erkek_Anesi59 Kızlar bebeğim 3 aylık demir ilacınıda kullanıyorum fakat bebeğimin elleri çok soğuk üşüyor diye kalında giydirdim kombimde açık fakat elleri hep soğuk neden sizce ne yapmalıyım böyle olan varmı
Selma-aygun37 Erkek_Anesi59 muhtemelen ellerinide emiyordur zaten ıslandığı içinde soğuk olur zaten bebeklerde eller ve ayakların soğuk olması üşüdüğü anlamına gelmiyordur bizim Dr umuz öyle söyledi yani
SuhedAras16 Erkek_Anesi59 bizde 3.19 günlügüz aynı sorun artı ayaklrda bizim soğuk ter oluyo doktor dedi önemli degil üşüdügünü gögsünden ve sırtından anlarsın kan akışımı ve efor sarfettigi için olabiliyo dedi
endoplazmikretikulumiste Erkek_Anesi59 henüz küçük ter bezleri çok gelişmemiş olduğundan el ayaklar soğuk olur bu üşüdğü anlamına gelmez dedi dr kapalı yerleri soğuksa mesela sırtı soğuksa üşüyordur öyle düşün demişti
Happyturuncu Erkek_Anesi59 oğlum 3 ay 20 günlük biz henüz başlamadık geç mi kaldım acaba diye düşündüm