Herkese merhaba
Tecrübeli anneler gaz sancıları ile nasıl baş ettiniz? Çoçugum aralıksız hiç durmadan aglıyor, morarıyor, kızarıyor. Gaz sancısı çeken bebeege ne yapmalı? Gaz damlalarını, masajı, duşu hepsini denedim işe yaramadı. Farklı önerisi olanlar var mı?