Kızlar kızım 2.5 aylık. Gece uykusu da güzel gündüz de şükür.. Emiyor biraz oyalanıyorjm uyuyor. Akşam 7den sonra felan Biraz mızırdanıyor saat 11 12ye kadar çok uyumuyor. Bırakınca ağlıyor. Ama sabaha kadar ya 1 ya 2 kez uyanır emer uyur. Kilo alımı da güzel… Normal mi acaba? Oğlum da çok uyku problemi yaşadım uyumadı gece gündüz doğru düzgün. O yüzden acaba hangisi normal şaştım kaldım 😂