Arkadaşlar ben M beden askılı yamuna korse aldım. 5 haftadır takıyorum. 2 haftadır son kopçadayim. Belim 77 idi. 74 oldu . Ama öyle kaldı icelmiyor. Aslında hala çok zor takıyorum korseyi yatarak. Neden inceltmiyor ki.Sezeryan doğum yapalı 4 ay oldu. Hala zor taktığım için inceltir diye düşündüm ama 2 haftadır aynı anlamadım.