Bebegimm1 Aynr16 1 aylk kontrole gittiginiz de doktor gelisimini iyi bulursa kaldirma der ha birde uzayan sarilik yoksa sz doktor kontrolune kadar uyandirin
Mmomm Aynr16 sarılık mevzusu geçene kadar 2 saatte bir uyandırdım, daha sonra doktorum uyandırma artık demişti
sevgii_123 Bir ay en erken en geç bir buçuk ben hep iki saatte bir uyandirmadim beş saati bile bulduğu oldu uykuya da ihtiyacı var