Reyyaninannesiyim Merhaba ovulasyon testi adet den iki gün sonra çatlama gördüm ama bugün gözüme çarptı bir tane test kalmış test yapam dedim gene çok koyu çıktı 🤩 sizce ne demek oluyor bu
Reyyaninannesiyim Nik_mik_yok ahyyy bilemedim ki biraz daha mı beklesem acaba daha var adet günüme 🙈🙈🙈
VERA19 Reyyaninannesiyim Pozitif gibi duruyor ama tekrar test yapmalısınız.Hakkınızda hayırlısı olsun🍀
Betulnur Reyyaninannesiyim test dagilmis suan bakıldığında var gibi ama yeni bi test yapsanız daha sağlıklı olur 🌻