Melahatciloglu bana da bebeğim doğduğu günün ertesi günü söylediker üst damak çökükmüş burun kökü basıkmış sendromlu dediler çok bariz görüntü benzerlikleri oluyor down sendromunda baktık eşimle hayır öyle birşey yok dedik! İlk kontrolde doktora sorduk oda belli emareler benziyor isterseniz genetiğe gidin dedi hayır dedik 13,5 aylık doktorumuzu değiştirdik buarada hiç öyle birşeyden bahsetmedi! Çok sıkma canını Allaha bırak kontrol ettir herşey Allahtan ama sıkma canını! Dur bakalım hemen bir doktorun sözüyle olmuyor öyle bize iki doktor aynı şeyi söyledi hem birbirlerinden habersizce!