Melahatciloglu arkadaşımın bebeği down sendromlu , 2gun arayla Doğum yaptık . 40karısır muhabbetine birbirimizi görmeye gitmedik bebeği görmedim ama başka bir ortak arkadaşımız görüntüsünden belli olduğunu söylemişti , siz böyle birsey sezdiniz mi ? Biz de 4 aylık olmak üzereyiz ama hala tam anlamıyla basını dik tutmuyor bir süre sonra yoruluyor .
Umarım hiç bir rahatsızlığı yoktur bebeğinizin .