RainOverMe Canangul gecenlerde bimde gördüm 1 lt olanı 10 lira falandı halen var mıdır bilemem. Sprey baslıgı olmadıgı ıcın daha uygun oluyor bulursanız sprey sısesıne koyup kullanabılırsınız kolay gelsin