5 ay 25 günlük kızım mama ağırlıklı besleniyor, süt ve süt ürünlerine alerjisi olduğu ortaya çıktı yeni alerji maması kullanıyoruz. Meme reddi vs uzun zamandır sütüm azaldı ve sağarak veriyorum. Sütü de versem mamayı da versem uyandığında aç ama içmiyor ya da 60 cc felan içip bırakıyor. Uyuyana kadar beslenmeye devam etsin diye deniyorum istemiyor uyumadan önce kalan mamayı ya da sütü veriyorum hepsini bitiriyor. Neden böyle parça parça içiyor, böyle bir durum yaşayan var mı?