om_er_im34 Evde yağ kalmadı eşime dedimki markete gidelim şoka gittik yağ kalmamış a 101 e girelim dedik girdik önünüzde deli gibi yağ kapisiyorlar eşim bana ben eşime şaşkın şaşkın baktık sanırsın bedava neyse kolileri açıyorlar alan gidiyor ben dedim aha yağsız kaldık arkada bi kolinyag saklamislar başka reyona açtık ordan aldık kasaya vardı kasiyer şaşkın millet niye yağ alıyor anlamadimki zam mı gelcekmis gene diyor 😂😂 bende zami bilmem de biz yağsız kalacaktık koli saklamissiniz onu bulduk diyorum da yok abla ne saklaması müşterilerin işidir diyor😂😂 sonra bim uğradık ordada aliyir millet binde 1 tane alma şartı getirmişler adamın birine geri biraktrdi adamda şunu arabaya bırakip geliyim bidaha alırım sen fişe bitane yazsan nolcak diyor 😂😂 şaka gibi ülkenin halı