kirmizibasliklikiz_ aslında şüphem yok duymasıyla alakalı 6 aylık olduğu için kontrole götürdük direkt onu verdi doktor prematüre olduğu için, siz de bilirsiniz prematüre oldumu sürekli ekstra birseyler yapmak gerekiyor, çocuk bıktı artık hastaneden biz de öyle tabu, bide 1 saat aralıksız katiyen uyumuyor ve de emziksiz.