Nur76 Heyecandorukta evt herkes oyle diyor su ilk zamanalri bi atlatsam gerisi cok kolay olacak alalhin izniyle
Nur76 Ozgkd yavruma bakinca kendime kiziyorum neden buakdr sorun ettigimi ama insalh bu piskolojiden kurtulucam obenim herseyim onu kucagima almak icin ne ugraslar verdim ogunleri hatirlayinca bile sukretmek icin bisuru sebebim var 🙏
Nur76 Merveyselkaya ALLAH onlari başımızdan eksim etmesin gölgeleri yeterli canim bende senin gibi mecbur bakicaz biyerden sonra alisicam suanki lohusa piskolojisinden boyleyim biliyorum
Aliyeipek Nur76 off çok ağır yaşadım aynı durumları bebeğim iki buçuk aylık hala ara ara yaşıyorum düzelecek inşallah bitecek hepsi seni çok iyi anlıyorum yalnız çocuk bakmak çok zor yetersizlik hissi de çok kötü ama her geçen gün düzeliyor sabır 🙏
Birprensesannesiii3850 Bende öyle diyordum ama şuan 7 aylık oldu bile. Annem calistigi icin bebeğm 4 günlükken gitti o günden belli tek büyütüyorum. Zamanla geciyor eminn olun ben yaparım diye bakarsaniz yapamiycaginiz hicbisey yok
Hiilos Nur76 o duygu bende de var şuan eşim şehir dışında çalışıyor kızım 1 buçuk aylık mama artı meme gidiyoruz biz bende yanımda biri olunca daha güvende hissediyorum kendimi yanlız kalamıyorum bilmiyorum ne zamana kadar gider böyle
Nur76 Hiilos benumki memeyide emmiyor dogru dusrust 5 daka emiyo ac kaligormu acaba takiyorum bu piskolojinin icndd