Nur76 oy canım benim taze güzel annesin, o korku hepinizden oldu inan ki . Şimdi lohusasin ya o yüzden normalden daha çok yaşıyorsun hislerini. Sen o bebeğin gorebilecegi en mükemmel şeysin, canıni verirsin onun için merak etme en güzel sen bakarsın .asıl sana bakan olmalı Rabbim yardımcın olsun .aglamani durduramaz ama televizyon aç, müzik aç, dinlemesen de dursun . Hiç korkma yaninda ordu olsa bebisine sen bakarsın, onlar sana bakar anca