Woody iki tane doktoru var bi doğduğu hastanede bide baska hastanede ikiside aynı seyleir söyleynce aşağı yukarı dert etmiyorm ama uyumaması beni yoruyor kaka yapamama sorunumuz var zaten erken doğduğu icn bağırsakalrı gelişmedi ilac kullanıyoruz. Malesef huyu sanırım bide düzeni bozuldu hastalıktan burda bi cok anne yazıyordu uyumuyor diyede anasonu ondan sordum