Cnr060621 benim bebeğimde doğdu doğalı öyle hametan krem sürüyorum çok arttığında geciyo ama sonra tekrar çıkıyo isilik dedi Dr lar ama artık ısıyı da düşürdüm giyiminide incelttim yine aynı besin alerjisi olduğunu düşünüyorum 1 hafta sonra 3 aylık kontrolümüz var bakalım tekrar bu konuyu ayrıca görüşcem Dr umuzla kulaklarının arkası bile kup kuru isilikle alakası yok artık