Tttttt Ben hic dusucegini sanmiyorum her şeye zam geliyor altin bile dusmuyor dolar da dusmez uzun vadede gecen.sene mom da biri yazmisti dolar cok articak demisti bende artarsa ekonomi kotuye gider demistim 1 ay sonra ayni dedigi gibi oldu kiz unutmamis bana yazmisti ben sana demedim mi articak diye demisti 😂 ekonomi giderek kotulesiyor hic bir seyin fiyatida dusmuyr giderek artiyor bence tl yi kenarda tutmamak gerekli ya altin yada dolar euro yada araba almak mantikli bunlarin piyasasi dusmuyor 🤷🏻♀️