Hanımlar dışarı felan çıktığımda bebeğim ya da uzun süre uyuduğunda göğsüm süt doluyor ve kendi kendine akmaya başlıyor üstüm başım mahvoluyor dışarı cıkasım bile gelmiyor bir ay boyunca göğüs yarası cektim zaten südyen kullanamıyorum o yüzden hala göğüs kapağı kullanıyorum onların da içi süt doluyor bazen içime akıyor yine rezillik cekiyorum bunun önüne nasıl geçebilirim bebeğim daha küçük olduğu İçin çok fazla emip boşaltamıyor