Bebegm neredeyse iki aylık olacak bize çocuk doktoru vitamin için damla o bu vermedi benimde ilk bebegm ne bilm damla kullanacagmjzj falan bska bir doktora gitmiştim kontrol amaçlı o dedi kullanıyorsunuz dmi damlaları diye şok oldum :(
Devit 3 ve bioGaia vitaminlerini verdi ama devlet karşılamıyor Muş sadece bioGaia ya 96 TL verdik hep böyle mi devam edecek sağlık ocağı vermiyor mu vitamin falan?
Bir de benimle bir digum yapan arkadasima doktor Desiferol diye bir damla vermiş birde anneye Monovid D3 vermiş
Hangileri daha iyi acaba ki bna doktor sen de vitamin kullan falan demedi kafam çok karıştı 😑