cigdemkstl_ Merhaba anneler 36 günlük bebeğim var emerken oluyor diye düşünüyorum ve oda sıcaklıgı yüksek olup terlediğinde de yüzünde kırmızı küçük küçük lekeler çıkıyor. Yüzü İçin ne kullanabilirim 😇
tkolcak cigdemkstl_ Bebegin yüzüne sürebileceği tek şey anne sutu olabilir 😊 doktora danışmadan bişey sürme canım. Çokta.sicakta yapma evi bu seferde burunları çok çabuk tıkanıyor.
cigdemkstl_ tkolcak evet hasta şu anda zaten bi sıcak bi soğuk derken hasta ettim çocuğu. Ama doktora sorduğumda anne sütü değdiği için böyle olmuş olabilir geçer zamanla öpmeyin felan demişti ama ben rahatsız oluyorum yine de kuruyor cildi ne sürebilirim diye düşünüyorum