Kizimicinhersey öncelikle yanlış anlamayın beni ama şunu iyi bilmenizi isterim her bebeğin kendine özel bir yapısı vardır kimi bebek kilolu olur kimisi de zayıf bu yapısal birşeydir.. benim oğlum 9 aylık 9 kilo be yaşıtlarına göre geriden geliyor ki maşallah çokta güzel yiyor ama yapısı bu çocuğun yapıcak birşey yok.. öncelikle bebeğinizin sağlığı yerindeyse ve güzel vakitli beslenebiliyorsa yeterlidir.. kilo aldıran mama diye birşey yok he bazı mamalarda ciddi anlamda şeker ilavesi var evet o kilo aldırır ama sağlıksız bir kilo alımı olur.. o yüzden bebeğinizin kilo alışını değil sağlığını kontrol edin herzaman sevgiler 🌸