Kızlar bebeğim 3 aylık eşim gidikliyo , kollarından yukarı cekiyo neymiş bizi uzarmis ondan sonranyukari hoppa yapıyor çok kızıyorum oda diyo ki bende babasiyim guluyo ondan yapıyorum diyo ama onun agzi dili yok ki konuşsun kıyamam benim kızım zatejncok gülec herşeye guluyo anlamiyo siz ne dusunuyosunuz