Saray helvası yaptım. Uzun zamandır merak ediyordum. Çokta severim. Unu kavurdum içine tereyağ ve pudra şekeri ekledim. Ama istediğim gibi olmadı dağıldı. Şimdi ben bunun içine ne koyabilirim kurabiye olması için. Güzel tarifleriniz var mı içinde kavrulmuş un yağ ve pudra şekeri olan?