Elifalyademir biberona alışmış olabilir canım mamayı siringaya yapıp bebeği göğsüne tut üstten damlat az az ben öyle alistirmistim göğsüme. Bı sefer öyle yap sonraki de siringayla yada kaşık biberonlar var onlarla içir dönüşümlu devam et gogsune alışana kadar sabret pes etme ama bizim 1 ay sürmüştü alışması