Kızlar normalde hiç böyle bir durumla karşılaşmadım hamilelikde dahil ama 2 aydır adetimden 1 hafta yada 10 gün sonra Kahverengi gibi bir akıntım oluyor. Yumurtama dönemi akıntısı gibi ( Yapışkan) olandan test yaptım hamilelik yok. Başına gelen varmi böyle bir durum neden olur. İlkinde çok önemsemedim ama bu ayda olunca merak ettim. Salı günü Hastaneye gideceğim ama sizlere de sormak istedim.