Arkadaslar bebegim 7 aylık oldu, 88 kiloyla dogum yaptım, 76ya kadar indim sonra adım atamıyorum cunku emziriyorum her seyi yiyiyorum, iştahlıyımda, daha once ekmegi keserek cok güzel kilı vermiştim cünkü bünyem oyle yemedigim zaman yemen kilo veriyorum, var mı bunu yaptım kilo verdim aynı zamandada sütüm azalmadı dediginiz seyler, dereotu vs süt yapıyor mesela kiloda yapmaz, ekmegi kesswm, bol yesillik yesem sütümde azalma olur mu ki ??