anneningunluguu Çok geçmiş olsun.
Kızım 4 aylıkken geçirdik aynı hastalığı ve de yanında amip virüsü.
1 hafta hastanede kalıp serum tedavisi gördük.
Günde 11 12 bez ishal oluyordu, en sonunda aşırı kusma ve beslenme reddi başladı.
İnanılmaz çöktü bebeğim mahvolmuştum 😒
Bir hafta sonunda eve çıktık ve bir haftada evde tamamen toparladı hamd olsun 🤲🏻
Bu süreçte yemek yemesi çok önemlisi bebeklerde enme ve mama siz de ek gıda işte direncini yemek attıracak çünkü.