adastra resım suan yok elımde ıkıncı ys gununde aklınerdıgı ıcın pastasını kendıne sectırmıstım beyaz unıcorn begenmıstı kenarına cıcekler falan oyle beyaz bı pasta beyaz toz pudra balonlar vardı ustunede amazondan beyaz bı elbıse almıstım
haftaya dogum gunu var yıme kendısıne bırakıyorum secımı hep oyle yaptım😂o ne ısterse oyle olsun