Ya benim kide ben uyandırıp veriyorum vicdan yapıorum vermezsem istediği yok aptal gibi 2 gecedir uyandırıyorum hayatı zehir ettim kendime dün 8 de hero baby kaşık maması yaptım yedirdim sonra saat 2 de mama hazırladım süt sonra uyandı pişman oldum halbuki o ağlamıyordu ben aptlalık yaptım 😥