ilkbahar bireylul olabilir dananın nerdeyse bi katı diye duymuştum 🙆♀️ben kuzu yemiyorum 🤦♀️kokusuna bile tahammülüm yok o yüzden evde eşime bile pişirmiyorum dışarda yiyo😄
NeverGiveUp bireylul ben en son 2 hafta önce aldım 70 ti burdaki kasapta ama değişmişte olabilir güvenmiyorum da 😀
ilkbahar bireylul son bi kaç ayda fiyatlar hızla yükseldi o yüzden olabilir 🙆♀️ diğer kasaplar da benzer fiyat olabilir çok ta farketmez eskiden öyle pahalı veren biyer değilse..