selam canım , bende 1 aylıkken aptamil kullandım çok gaz yaptı daha sonra tuvalet sorunumuz oldu 3 günde 1 yapıyordu 2. Aydan itibaren bebelac gold nutrikonfor kullanıyorum çok memnunum çok şükür hiç gaz problemimiz yok kilo alımımızda var tuvaletinide hergün mutlaka yapıyor tavsiye ederim