3 yaşında kızım var dün akşam karnım ağrıyor demeye başladı ve yürüyememeye başladı şuan hala karnı ağrıyor yürürken zorlanıyor yürümek istemiyor doktora götürdük apandisit olabilir dedi ama belli değil tam olarak ilaç verdi ateşi çıkarsa yada kusarsa getirin dediler başına gelen var mı ?