Metiha Hanımlar merhaba malum artık kış geldi havalar soğudu bebeğime yorgan kullanıyorum ama gece hep üstünü açıyor , açmaması için yorganın kenarlarını yatağa sıkıştırıyorum ama yine de tepinerek acıyor. Bir öneriniz var mı sizler nasıl yapıyorsunuz?