2 ay 11 günlük kızımın genzi dolu. Burnunu açıyoruz serum fizyolojik ve aspiratörle ama sanki genzi tıkalı gibi ve o bir türlü açılmıyor. Bir de yine izotonikli suyla buhar veriyoruz yine de olmadı. Bu yüzden uyurken nefesi sıkışıyor gibi oluyor. Arada öksürüyor, özellikle ağladığı zaman öksürük tutuyor. Ya da yutkunduğunda oluyor. Genzini boşaltmak için ne yapabiliriz? Bir sprey falan var mı kullanılabilecek?